BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 3 oktober 2011

Alltså seriöst x'D! Så jävla ful!

Blir så jävla lack på dom i skolan/klassen.
Satt min fd bff och viskade till min andra fd bff och Malou då hon som fick höra det av Sandra, bara:
- Alltså bara skit i henne! Hon är så jävla omogen, blocka henne bara!
Jag bara wtf? 
Dom pratar skit om mig till andra också.
Och har sagt det till lärarna och då säger dom att dom inte gör det!
Blir så jävla sur!
Och vår lärare suger!


Nej men imorgon är det Ömsa.
Det är alltså en sådan dag där man får välja vilken lektion man vill.
Och läraren måste skriva under ett papper sedan i slutet av varje lektion.
Ska ha sy slöjd en massa C: 
Ska göra min " Alice In Wonderland" kostym C: Tills Halloween! C:
Sedan när jag är klar med den så blir det rödluvan C: 
Önska mig lycka till C:
Ska ta och kolla på Monster High nu C: 

0 kommentarer: