BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

lördag 1 oktober 2011

Evil Pic x'D

En ny liten bild jag tog precis.
x'D
Man ser verkligen färgen på håret där.
Men hur som helst så ska jag försöka att ta ett nytt kort och ladda upp imorgon innan jag går till skolan C:

Hm... imorgon fyller jag år då x'D
Ska få en present av Sandra i skolan och sedan en när jag har kalas på lördag! Yej! 


Och så får ni ju se lite av mitt vackra rum i bakgrunden.


Har försäten  fått den här låten på hjärnan x'D 
Specilt för att Junhyung är med i typ mitten C:
Typ är lite kär i dansen också x'D
Fråga inte varför, jag vet inte (:
Den är lite ond också, tycker jag.
Både bilden och låten! x'D haha.
Tyvär så funkade inte musik videon så fick ta live framträdande D';
Men om ni vill se mv:n så söker ni bara på youtube på: Hyuna Change

Puws! :* 


안나 닐슨


0 kommentarer: