BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 16 oktober 2011

Gosupermodel.se

Har jag spelat på sedan 16. maj 2008 20:18.
Då var liljan4 min första och min huvud modell, efter som att jag skapade flera lite hela tiden x'D
Sedan tillslut så gjorde jag Paris lis, 24. juli 2008 00:10.
Och det är min huvud modell jag har nu C:
Och så har dom börjat med något nytt där så man kan rekrytera andra att börja på gSm.
Visst tänkte ju jag och skapade 3 modeller x'D
Så man får poäng och så på söndagen.
Så jag försökte spela så mycket på dom andra modellerna så jag kunde få medlemskap.
Så jag trodde att jag hade fått så mycket, så hade jag inte det!
Hade inte ens kommit över ett steg! Men det var nära typ 20p eller något, då blev jag sur igen x'D
Men, men.
Om ni är intresserade prata med mig så ger jag er en länk så får ni spela och jag poäng C;

0 kommentarer: