BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

lördag 1 oktober 2011

Jävla dissare då!

Ja va fan!
Ni får fan skriva något!
Jag blir trött på att skriva en massa här och så är det ingen jävel som kommenterar!
Nu blir jag sur!
Men för er som en dån läser skiten jag skriver så vet ni säkert att jag gjort ett inlägg om att köpa en docka för 2000kr.
Kan säga såhär att... har 30 enkronor, två femmor och en 50 lapp.
Så jag har fan 90kr! 
Fan va jag är bäst! x'D
Fast egentligen skulle jag haft 140 C:
Men var tvungen att betala mamma 47 kr -.-

Fan alltså.
Men jag behöver bara 19hundra till sedan har jag råd ::)


Skriver snart igen.
Pss!
Fyller år nästa fredag!
Men min bror kommer denhär veckan med Hanna och Morgan så jag får en present då! C: Jippie.

Ett grattis?
Skulle bara säga hej till Sandra: Min kompis som är dum i huvudet! C:
Och tack för alla presenter från alla i förskott x'D 
-.- Dissare!


0 kommentarer: