BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 16 oktober 2011

Fortsättning från förra!

Sandra?
Vad fan! Är det Sandra i min klass?
Så jag tryckte på den tjejen som skrivit det och kollade runt på några bilder.
Då blev jag liksom:
- Vad fan!!
Där hade ju då Sandra kommenterat!
Så då fattade jag ju direkt att det var Sandra som hade den där bdb:n för att spioner på mig.



Parislis
igår 23:03
Ladda upp en bild på dig! Nu! Jag litar inte på dig?



Parislis
igår 23:08
Så jävla patetisk du är!
Det är skrattretande!
Jag är inte så jävla dum att jag gå på det!


Parislis
igår 23:27
Okey, vet att du kommer säga: Vadå?
Men då du ju säga vilken kpop artis som ligger på 1 plats på top 10 listan och vem i din favorit grupp du gillar mest.
DÅ kommer jag tror dig!

Jag skrev dethär bara för att se hur jävla patetiska svar man kommer få.
Alltså seriöst!
Hon addar mig på en annan bdb för att spionera på mig!
Jag har inget att dölja, men jag kommer fan inte låta henne se mina bilder!

Skriver mer senare när jag fått svar sedan då C;
Sandra du tror är smart.
Men jag är smartare och jag skulle tagit bort gammal inlägg innan man addar någon för att spionera C; 
Men först så accepterade jag det men jag tog bort henne som vän C: Yeah!




0 kommentarer: