BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 4 oktober 2011

En bra sak och en omogen sak!

Här är ett gammalt inlägg från min förra blogg.
Konjies.blogspot.com


Den bra saken börjar vi med C;
Ska kanske köpa min kamera imorgon C: På Sibba.

Tar kort på den sedan.

Och den omogna saken.

I tisdags så började Malou käfta med mig, så jag käftade emot.
Sedan tog Sandra hennes sida.
Så vi har varit ovänner sedan dess.
Och idag när vi pratade med lärarna Solveig och Tomas, så lovade Sandra att jag skulle bli "insläppt i deras  gäng" För jag har gått ensam hela tiden.
Och så frågade jag vad Annie N hade med saken att göra (För att hon har varit med på dom andra samtalen mellan Malou och Sandra, ensamma förut)
Då sa hon:
- Hon är ju kompis med Malou ju.
- Ja men då kan väll jag ta Emil då!  ( Före-detta klasskamrat och busskompis)
- Nej vi ska inte blanda in en massa, det handlar bara om dig och Sandra.
- Men vad då Annie med saken att göra!
Shiet alltså -.-' 
Och det första hon gjorde när vi kulle gå till musiken var att dissa mig och gick med Malou.
Då sa Malou: 
- Kom Sandra vi går denhär vägen, så får du berätta allllting.
Alltså var fan!
Och sedan på gympan vi hade efter musiken så skolkade Malou och Sandra ett tag sedan satt dom i omklädningsrummet och grät. O.o
Tjuvlyssnade på vad dom sa, Annie N Var där inne och pratade också.
Malou sa då:
- *Snyfft* Anna Boel ( En annan lärare) sa att man inte kan bli tvingad att bli kompis med någon *Snyfft* Men jag försökte prata med Anna (Jag) men hon bara går iväg.


Det där var så inte sant!
Det är fan dom som går iväg från mig!
Gah!
Och på musiken så satt Malou och glodde på mig hela tiden och Annie -.-
Och sedan sprang dom iväg till sina skåp och hämtade sina väskor och sprang till macken.
Alltså wtf?
Disseliediss säger jag alltså.
Jag vill inte bli kompis med dom längre.
Pallar inte.

0 kommentarer: