BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

lördag 1 oktober 2011

Varför äger du?!


Ja det är min fråga.
Varför äger min pappa för!!!!
Såhär var det då...
Jag satt på bilddagboken.se
Och kollade på en tjej som har en massa olika dockor, sådana där dyra fina.
Och så kom pappa in och sa: Oj! Va fin! Det ser ju riktig ut!
Jag: Ja jag vet, visst är hon fin, jag vill också ha en.
Han: Ja, jag kanske kan köpa en åt dig.
Jag: Va! Jaa!
Han: Hur mycket kostar dom då? 500kr?
Jag: Nej D: Dom är ju fina men dom kostar tyyp 200dollar.
Han: Ok.
Så om om det är så att vi köper en så kan jag väll lägga till hälften, för jag vill så hemsk gärna ha en! D:
Funderar på denhär... →→→→→→→
Det blev tyvärr ingen bra bild.
Jag beklagar.
Men den kostar $273
Alltså 1 719 ca
Det är olika på en massa valuta användare jag använder, så jag vet inte.
Men hon är såååå vacker!
Kolla bara hennes underbara ögon O:

0 kommentarer: