BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 31 oktober 2011

Orka!

Allt går fel i mitt liv.
Jag orkar bara inte leva.
Jag har inte en ända vän, jag ljuger ihop en massa " Men vissa brukar tror på det" och ... jo jag har en massa vänner runt hela jorden men inte en ända som jag kan träffa varje dag "/
Jag är patetisk!
Trodde att jag hade fått en bästa vän för alltid men det vara bara en lögnare, en förrädare!
Sitter i min ensamhet och får utbrott på folk som lägger ut bilden på bdb och skriver: Jag hatar dig gå och dög!, Om du rör mig igen så dödar jag dig m.m som läger upp det 56696686 gånger för att få folk att trycka synd om dom... jag tycker synd om dom, jävligt synd att dom inte kan göra något med sitt liv en att sitta och hota folk som inte ens kan läsa det!

Och något med som man inte ska göra med mig,  det är att försöka få kontakt med mig genom att göra ett annat account och försöka spioner på mig.
Det går inte!
För dom gör alltid ett felsteg och jag listar ut det!
T.e.x det med Sandra på bilddagboken.

Ja... men nu ska jag sitta i min ensamhet och skriva något intressantare.
Hejdå!

0 kommentarer: